Klantenservice

Contact en Bedrijfsinformatie


OUTFIT V.O.F. 
Dubbele Buurt 9 
1441 CT Purmerend
Nederland

T: +31 (0)299 439300
E: info@outfitonline.nl
W: www.OUTFITonline.nl
KvK: 36030995
BTW: NL807159232B01
Bank: NL50RABO0142715255

Bereikbaarheid 

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week per mail bereikbaar.
 

Contact

U kunt contact opnemen met OUTFIT door te bellen, te mailen of door het contactformulier hier rechts op de pagina in te vullen. Wij staan open voor al uw vragen, offerteaanvragen, suggesties en eventuele klachten of onduidelijkheden. Wanneer u via het contactformulier of via de mail een reactie plaatst, zullen wij deze binnen 24 uur beantwoorden.

Klachten & suggesties

Heeft u een klacht of een suggestie? Laat het ons weten. Wanneer u aan- of opmerkingen heeft kunt u dit te allen tijde aan ons doorgeven. Gelieve deze meldingen schriftelijk door te geven aan ons via het contactformulier. U ontvangt ons antwoord vervolgens binnen 24 uur. Alvast bedankt!

1 Ruilen of retourneren
1.1 Hoe moet ik een artikel terugsturen?

ALGEMEEN
Aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden als deze niet aan de wensen van de klant voldoen. OUTFIT hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Voorwaarde is dat de klant het aankoopbewijs kan overleggen en de artikelen onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen zijn. De artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele labels en naar behoorlijke wijze zijn verpakt. Ondergoed kan in geen geval worden geruild of geretourneerd. Voor online aankopen geldt dat retourneren alleen mogelijk is met een volledig ingevuld retourformulier. De klant heeft deze ontvangen bij de bestelling.

RETOUREN VIA POST
Online aankopen kunnen alleen geretourneerd worden met een ingevuld retourformulier. De klant verpakt de retour te zenden artikelen bij voorkeur in de originele verzenddoos en gebruikt het retouradres dat staat vermeld op het retourformulier. Retouradres:

OUTFIT online
Dubbele Buurt 9
1441 CT Purmerend
Nederland

Na ontvangst inspecteert OUTFIT alle retour gezonden artikelen. OUTFIT is gerechtigd artikelen te weigeren en terug te sturen, wanneer deze gedragen lijken te zijn, beschadigd, of waarvan de originele labels zijn verwijderd. Zodra OUTFIT de retouren heeft verwerkt en aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren is voldaan, wordt het factuurbedrag binnen 30 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant.

RUILEN OF RETOURNEREN IN DE WINKEL
Het is mogelijk aankopen te ruilen of retourneren in de OUTFIT winkel in Purmerend. Bij retourneren van online aankopen ontvangt de klant een retourbewijs van de winkel. Als voldaan is aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te betalen.

VERZENDING
OUTFIT is niet verantwoordelijk voor problemen die zich voordoen tijdens het retour zenden van artikelen. Bijvoorbeeld (maar niet uitsluitend): goederen die beschadigd raken tijdens verzending of verkeerd bezorgd worden. OUTFIT adviseert daarom een verzender te gebruiken die de waarde van de retour gezonden artikelen verzekerd en de klant een bewijs van verzending geeft. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en worden niet vergoed door OUTFIT.

RETOURFORMULIER
Het retourformulier dat u bij uw bestelling ontvangt kunt u ook hier bekijken of printen.


VRAGEN?
Heeft u vragen over het Retourbeleid van OUTFIT?
Neem dan contact op met ons door een e-mail te sturen naar support@outfitonline.nl

Neem contact op
* Verplichte velden